Veioza Pisicile aristocrate

In cea de-a 3-a poza este reprezentat primul prototip ca sa zic asa. Primele doua poze reprezinta produsul finit. Personal mi-a placut foarte mult cum a iesit. Imi aminteste de un elegant felinar englezesc din secole trecute. Pacat ca nu am reusit sa-i evidentiez frumusetea si prin intermediul pozelor... Oricum.. am facut-o cadou unei prietene cu ocazia zilei sale de nastere. A lasat de inteles ca ii place foarte mult. La multi ani Dana :)
Inaltime: 30cm, diametru: 13cm.

7 comentarii:

  1. M-ar interesa foarte mult un pret si cat dureaza realizarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot face o veioza in aproximativ 24 de ore, iar ca pret sa spunem 35lei(materialele ma costa putin peste 20 de lei) + transport.

      Ștergere
  2. Anonim7:43 p.m.

    Buna seara!
    As vrea si eu una la fel ca cea din poze. Cum iau legatura cu dumneavoastra? Sunt din Bucuresti. Adresa e-mail: allice_hoffmann@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim2:55 p.m.

    M-ar interesa si pe mine o veioza, cum se procedeaza pentru comanda? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut, ma intereseaza si pe mine o veioza, cum putem proceda ? Am si o intrebare..se pot face mai inalte ? Sa zic 1m
    Astept raspuns, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! :) Doresc si eu o veioza cu pisici. Se mai poate face? Daca da, as putea sa o am pana peste o saptamana? Mersi mult, astept raspuns!

    RăspundețiȘtergere